Wednesday 20 April 2011

Masterchef Malaysia


Fuiyyoooo... Cucu-cucu pernah tengok tak rancangan nih..?? Nenek berkenan sungguh tau dengan rancangan nih. Punya laa syok bila tengok diorang memasak. Bayangkan laa sebagai amatur and then bertukar menjadi professional, kan gempak tuh.

Dengar cecite Masterchef versi Malaysia akan diadakan dan pihak Astro sedang giat mencari peserta-peserta. Nenek macam nak join tapi ntah-ntah diorang ada syarat kemasukan dari segi umur kot... hurmm, ntah laa...

Nak tau bagaimana cara untuk menyertai Masterchef Malaysia yang pertama nih?


Ok, bagi cucu-cucu yang berminat nak menyertai pertandingan Masterchef nih, cucu-cucu boleh layari laman web Astro untuk dapatkan borang penyertaan. Cucu-cucu sekalian cuma perlu download borang penyertaan tersebut dan emailkan kepada pihak Astro.

Kalo tak silap nenek, tempat dan tarikh audition akan diberitahu kemudian oleh pihak Astro. So, nanti cucu-cucu rajinkan lahh singgah ke blog nenek untuk dapatkan updates. Sedikit lagi info, nenek dapat tau daripada sumber dalaman yang nenek boleh percayai. Pihak Astro akan menayangkan rancangan Masterchef Malaysia ni di Astro Ria bermula pada Oktober 2011.

Bagi cucu-cucu yang meminati dunia masakan nih, jom kita pakat tengok Masterchef Malaysia nih sama-sama yek... Daaa...

Malaysia Web Hosting

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The Obscura Cafe